طراحی آشپزخانه مینیمالیستی| چگونه یک آشپزخانه مینیمالیستی داشته باشیم
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

طراحی آشپزخانه مینیمالیستی

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طراحی آشپزخانه مینیمالیستی، هرگز از رادار سبک خارج نشوید، چوب ماده ای همه کاره است که همچنان قلب ما را می دزدد. جدیدترین تجسم بر آوردن گرما و عمق واقعی به یک آشپزخانه مینیمالیستی تمرکز دارد. استفاده از چوب در حالت طبیعی خود و ترکیب با جزئیات معماری برای حفظ سمت راست معاصر.

کلید یک آشپزخانه مینیمالیستی، استفاده از کابینت‌های شیک بدون دسته و ترکیبی غنی و معتبر از مواد و بافت‌ها برای ایجاد یک طرح واقعا جالب و ظریف است. «ذخیره‌سازی مخفی آشپزخونه را خالی نگه می‌دارد، اما فضاهای باز کافی برای نمایش اقلام خاص را در خود جای دهد.»

استفاده از مکانیسم‌هایی برای چرخاندن درب‌ها و جابجایی آن‌ها به داخل کابینت، دنیای جدیدی را در طراحی گشوده است. ابتدا اتاقک‌ها و کمدهای صبحانه بودند، اکنون بخش‌های کامل آشپزخانه از جمله قسمت پخت و پز می‌توانند در پشت درهای کمد هوشمند و تمام قد در صورت عدم استفاده ناپدید شوند و فضای نشیمن منظم و ساده‌ای را ایجاد کنند.

رنگ یک ابزار طراحی قدرتمند است نه تنها می تواند حال و هوای آشپزخانه را کاملاً تغییر دهد، بلکه مقدار یا مقدار کمی که اضافه می کنید بر قسمت هایی از اتاق که به سمت آن کشیده می شوید نیز تأثیر می گذارد.

رنگ‌ها باید به جای استفاده تصادفی، در خدمت هدف باشند. به دنبال یک رنگ اصلی بروید و سپس از رنگ دیگری برای برجسته کردن مناطق خاص استفاده کنید. از طرف دیگر، جفت‌های متناظر مانند سایه‌های سبز یا آبی را امتحان کنید، یا با رنگ‌های طبیعی بازی کنید و رنگی زنده‌تر را به عناصر خاصی اضافه کنید، مثلاً یک قفسه، یک بوفه یا یک نیمکت.

سایه هایی که انتخاب می کنید به همان اندازه مهم هستند که چگونه از آنها استفاده می کنید. اگرچه وسوسه انگیز است که به دنبال موارد دلخواه خود بروید، اما توصیه می شود رنگ های قوی را به عناصری محدود کنید که به راحتی به روز می شوند، مانند بک اسپلش، و آنهایی را انتخاب کنید که طول عمر بیشتری در مناطق بزرگ دارند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: